- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | ليلى أحمد عبد الجواد | - |
dc.contributor.author | سالم، نرفانا عبد السلام محمد | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T10:44:30Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T10:44:30Z | - |
dc.date.issued | 1984 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/117889 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | الذات | - |
dc.subject.other | القياس النفسي | - |
dc.subject.other | علم النفس التربوي | - |
dc.title | الاتجاهات الوالدية وعلاقتها بتقبل الذات والأخرين لدي تلميذات المرحلة المتوسطة | - |
dc.identifier.id | .b10474353 | - |
dc.identifier.callnum | 1139 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | - |
dc.date.issuedhijri | 1405 | - |
dc.relation.dep | علم النفس | - |
dc.description.extent | 289 ورقة ؛ 30 سم | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00061134 | - |
dc.description.theses | ماجستير - جامعة أم القرى، 1405 هـ | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
1139.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 6.97 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa1139.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 160.41 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont1139.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 32.78 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind1139.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 539.45 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu1139.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 320.48 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title1139.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 38.35 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)