- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | عرفان، عبدالعزيز سلمان | - |
dc.contributor.author | فلمبان، حميدة عبد الله محمد | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T10:25:00Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T10:25:00Z | - |
dc.date.issued | 1985 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/117836 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | التعليم - السعودية | - |
dc.subject.other | التخطيط التربوي | - |
dc.subject.other | المدارس | - |
dc.title | الإدارات المسئولة عن التعليم العام للبنات في منطقة الطائف التعليمية : تنظيماتها ومدى كفائتها في العملية التعليمية | - |
dc.identifier.id | .b10445250 | - |
dc.identifier.callnum | 1028 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1405 | - |
dc.description.extent | 147 ورقة ؛ 30 سم | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00059129 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
1028.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.26 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa1028.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 33.5 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont1028.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 47.49 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind1028.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 184.23 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu1028.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 96.15 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title1028.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 19.76 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)