- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | فلاته، إبراهيم محمود | - |
dc.contributor.author | الزهراني، سعود حسين سعيد | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T10:18:01Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T10:18:01Z | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/117815 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject | الجغرافيا دراسة وتعليم | - |
dc.subject | الوسائل التعليمية | - |
dc.title | اثر استخدام الحقائب التعليمية في كل من التحصيل المعرفي والمهاري لمادة الجغرافيا: دراسة تجريبية على طلاب الثانويات المطورة بمدينة جدة | - |
dc.identifier.id | .b1042927x | - |
dc.identifier.callnum | 2438أطروحة | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 2 ج | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00057989 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2438.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 7.86 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
2438p1.pdf " Restricted Access" | الجزء الاول من الرسالة | 4.82 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
2438p2.pdf " Restricted Access" | الجزء الثاني من الرسالة | 3.05 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa2438.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 104.47 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont2438.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 153.26 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind2438.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.04 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title2438.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 33.56 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)